lätt som en fjäder,fynd och det händer saker

Känner mig lätt som en fjäder nu efter att ha varit hos sjukgymnasten.Ska tillbaka dit på onsdag så förhoppningsvis slipper man att ha ont denna vecka =)
Han är grymt bra och trevlig och jag är så glad att jag fick komma så snabbt dit utan att behöva köa i månader.

Pratade imorse med Marcus om att vi måste investera i en ny overall till Nathanael eftersom dom han har är i strl 50 och nu börjar bli små.
Som en skänk från ovan så sprang jag in i en overall i rätt storlek och till ett fynd pris när jag kikade runt i sumpans butiker idag.Det var bara att tacka och ta emot.
Fyndade även lite begagnade kläder som jag ska sy om till mig själv.Har kommit in i en period där jag tycker att det är kul att sy om och ändra kläder så har nu köpt två kjolar och en tröja som jag ska ändra till min egen stil.Ska bli kul=)

Det händer saker med våran lilla kille nu.3 månader gammal precis på dagen och har kommit in i en väldigt rolig period.Första tre månaderna är rätt så händelselösa.De äter,kissar,bajsar,sover och ligger och tittar utan direkt fokus.
Men nu är det andra bullar.Han har börjat att prata i form av olika ljud,han har blivit medveten om sin omgivning,han ler och skrattar åt saker och när man pratar med honom,han gillar aktivitetsleksaker som babygym och hängande mobiler och han tycker om att ¨få vara med där det händer saker.
Så nu är det väldigt kul om dagarna.Det är underbart att se honom utvecklas.
Tänk 3 månader redan,galet vad tiden går fort.
Dags att anmäla oss till babysim.Det kommer bli lyckat eftersom lillherrn  älskar att bada!

Imorgon ska vi ta en promenad med några bebiskompiar från gruppen och dess mammor.

Nu ska jag passa på att läsa min bok som jag håller på med medan lillkotten sover.Han har varit med sin far på jobbet idag ett par timmar vilket måste varit ett stort äventyr för jag fick hem en väldigt trött bebis.

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback