Hurtiga tider

Hurtiga tider är bara förnamnet.
Idag promenerade vi 1.3 mil med föräldragruppen.Gick till Kista och åt lunch och sen gick tillbaka hem.
Hittade tyvärr inte rätt väg att gå så vi fick köra off road med barnvagnarna genom en lerig och gropig hage men det gick för fram kom vi.

Nu på kvöllen har jag och Pernilla varit på prova på kväll på gymet i Vällingby. Det var aerobics och det var inte min grej så gav upp rätt snabbt.Mitt dåliga knä ville heller inte vara med på det.
Skrev på medlemsavtal så nu är man gymkorts innehavare i 12 månader framåt.Herregud vad tar jag mig för?
Jag är väl egentligen inte så sugen på att träna för mina överflödskilon kan jag gå ner genom att träna hemma och gå varje dag men nu är det ju så att min underbara sjukgymnast bannar mig för att jag inte tränar så nu måste jag om jag någonsin ska få upp kraft i ryggen igen.För denna smärta vill jag inte leva med jämt.
Kvinnan som jag ska träffa på gymet den 29:e har själv fött tre barn (vilket inte syntes ett spår av på hennes sexpack) så hon vet exakt hur vi ska träna för att stärka bäckenbotten igen som fick sig en törn under förlossningen och 9 månaders konkade av bebis.
Det här blir säkert bra sen att jag känner mig livrädd för mina nya förändringar det är en annan sak det.

Nu ska jag ta en varm dusch för mina benhinnor dunkar efter allt gå idag.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: micaela

jag tror att du fixat träningen galant =o)
Kul att höra att du har hittat nya pals i föräldrargruppen..ler..

2008-01-22 @ 09:43:41
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback