En trevlig dag.

Idag har vi varit på föräldragruppen igen,första träffen för i år.Eftersom Nathanael var sjuk förra träffen så hade vi inte sett de andra på 1½ månad. Gud så stora de små kottarna hade blivit.
Nathanael var för en gång skulle vaken och med under hela träffen.Han,Robinson och Aron låg i runda babykorgen och var allmänt gulliga.Kändes bra att han visade upp sin gulliga och glada sida och inte skrek eller gnällde =)
Är skönt att komma iväg och göra saker,dagen blir inte lika enformig och isolerad då.
Idag provar vi för första gången att sova ute vilket han gör nu pch det verkar fungera bra eftersom han fortfarande sover så det ska jag nog fortsätta med.
Har fått mycket gjort sedan vi kom hem för 1½ timme sedan.Har strukit dukar och gardiner,ätit och städat vardagsrummet.
Dammsugningen tar jag ikväll när Marcus och Nathanael ska ha sin kvällsstund.

På tisdag ska vi ut och promenera med några ur gruppen,ska bli trevligt och så får man se lite mer av området också.
Blir nog en promenad med Therese i dagarna också som det ser ut nu.

Har köpt boxen med från A till Ö,plöjde tre avsnitt igår medans kotten ammade.
Bara älskar den serien,det vet nog Mikkiz som var med när jag imiterade Hedvigs dans som jag sen döpte till Hedvigs krattvals dans. remember that sötnöt? =)
Skitbra är det iallafall och så fick jag den på rea dessutom,kan ju knappt bli bättre.

Nej nu ska jag vika tvätt...ho ho ja ja vad roligt..eller inte..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: M

Hoho, jo jag minns din fina uppvisning som om det hade varit igår =o)

2008-01-11 @ 08:10:34
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback