dödligt besviken

såg precis en tjuvtitt på kommande säsong av min favvo serie one tree hill och jag blev så galet besviken.
Det är ett hopp på 4 år framåt i tiden om jag förstod rätt och en jäkla massa nya karaktärer och till min största fasa/besvikelse: Kevin Federline har en roll.
Det vet jag att jag läst en gång i tiden att han skulle vara med men det hade jag förträngt.
Usch och fy. Han må ha gjort en skaplig insats i CSI vad jag har hört men ändå. Han var en dansare och bara för att han gifte sig med Brittan så får han roller till höger och vänster. Nej det tycker jag inte är okej at all.
Men men det är ju inte jag som skriver manus och får bestämma så.
Är nöjd med att Chad-Michael Murray fortfarande är med iallafall. Han är så yummie och hans karaktär är så underbar.
Tyvärr verkar han ju enligt skvallret inte vara fullt lika underbar men det är en helt annan femma det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback