core express,bråda dagar & tragiken med Heath Ledger.

Var på gymet och körde core express i onsdags. Det var hur kul som helst. För er som inte vet vad det innebär så är det mag och rygg övingar i grupp på matta till matchande musik. Men guuuud så jobbigt det var.Körde en timme på löpbandet direkt efter så var rätt slut när jag kom hem vid 22 tiden.
Ska tillbaka ikväll för en till core express klass. Fick jättesköna adidas pjuck när vi blev medlemmar.Specialgjorda för den sortens träning. Där tjänade man in 800:- =)

Det händer saker varje dag,inte en lugn stund.Nu har man träning också så nu finns det ännu mindre ledig tid men men det känns jäkligt bra och det är ju huvudsaken.
Är så trött bara men inte så att jag inte står ut.

Blev helt paff när jag läste i onsdags att en av mina favvis skådisar Heath Ledger dött.
Det är så trist när folk dör i så ung ålder och så hade han ju en liten dotter också som inte kommer att kunna minnas sin pappa.Tragiskt.
Läste aftonbladet om genierna som dog unga..sad sad sad..Flertalet av dom dog av droger dock..Det är nog inte många som pallar att bli stjärnor när de är unga.
Hursomhelst så går mina tankar till Heaths dotter Matilda Rose och hans övriga familj..
och god damn vad snygg den killen var..där förlorade filmvärlden ytterligare en hunk..:(




Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback