yeeeeeees!!

Det är som så att jag har förälskat mig i en låt som de spelar på core träningen.
Det är Oh Lauras låt release me men inte orginal versionen utan en så mycket bättre version.
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat den och den är sååååå grym.
Jag ryser varje gång vid ett specielt parti i låten på träningen.Det är höjdpunkten under hela passet helt klart.

ME LIKE!

synd bara att det var en ego bimbo/modell som gjort en egen video med hundratals vimmelbilder/modellbilder på sig själv till denna fantastiska låt..men men..behöver ju inte titta..bara lyssna =)

http://www.youtube.com/watch?v=iM0XqWwzfOA

Kommentarer
Postat av: Murre

Vafasen Jenny, den var ju inte bättre på något vis! Förstörde ju bara låten! ;) Förstår tanken bakom de hela men väldigt dåligt gjort.

Hoppas allt är massa bra! Kramar!

2008-02-09 @ 12:24:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback