Västerås,here comes the spotlight!

Jag tittade på svt.se underfliken melodifestivalen för att kolla vilka artister som ska uppträda när festivalen kommer till V-ås på lördag.
Kollade då in artisternas intervjuer om låtarna vilket fick mig att bara vilja klicka ner och stänga av datorn.

The Nicole?! Jag säger bara en sak: Vad fan tänker du med Björkman? Har inte hört låten men med tanke på hur hon var i intervjun så tänker jag ogilla den på förhand. Fy vilken fjant.

Och så då Alexander Schöld som jag vet att jag sett i nån såpa,fame factory maybe?
Han bara måste vara gay,han utstrålar så mycket gay vibbar och hans flickiga sätt att prata i intervjun..cute? ja men nej för kvinnlig för min smak..

Carola och Andreas Johnson är ju redan givna för finalplats så det är ju redan uppgjort men vem tar den andra platsen till globen då? Jag har mina aningar kan jag säga..
Trist att slänga in dom två med ett gäng mindre kända ansikten,men det är ju för att säkra att de ska gå vidare självklart..
Men Carola,hur många gånger ska hon få vara med egentligen? Tycker att det borde vara maxgräns på hur många gånger man får tävla i euorovision,låt andra få chansen också..

Nu ska jag äta

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback