En tankeställare

SAtt och kollade på vimmelbildern ifrån Västerås på kul tidigare idag.
Fick syn på en kille som gick i samm klass som mig för vad som känns som hundra år sedan.
Det var jättekul att se honom verkligen för det hade jag inte gjort sedan Mikkiz o jag sprang in i honom inne i ett öltält på valborg år 2002 vilket var ett bra tag sen.
Men det var inte där poängen låg utan det jag ville få fram med detta var att personen ifråga såg rusikgt gammal ut och då fick jag direkt tanken: om han ser gammal ut som är lika gammal som mig är jag gammal då?
Det är nog dags att ställa sig framför spegeln och erkänna att man inte är någon ungdom längre.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du vet, man åldras mer än man tror.. men du kan vara lugn.. Du ser fortfarande ut som 14 ;o)

2008-02-06 @ 18:00:12
URL: http://mrselmos.blogspot.com
Postat av: Murre

Detta var ju roligt ju... "Du ser fortfarande ut som 14 ;o) " haha.. :P Humm de ligger lite i de där.. ;P kanske mera som 17, liiite gammal är du allt :P

2008-02-09 @ 12:27:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback