Blödigt värre

Förra söndagen så tittade vi på säsongsavslutet på one tree hill,då tjöt jag som en liten skolflicka som slagit upp knät.
I lördags tittade vi på en del av våran planet earth samling som handlade om Antarktis och Arktis.Fick föja en isbjörn som hade problem att hitta mat för att isarna försvann med den globala uppvärmningen,det slutade med att den lade sig ner och gav upp. Jag tjöt värre än ett kolikbarn.
Denna söndag tittade vi på sista delen av sagan om ringen triologin då tjöt jag som den tecknade själmordsbenägna fågeln som retar upp Kalle Anka på julafton när Frodo säger farväl till Sam,Pippin och Merry.

Blödig? Det är bara förnamnet! 

Kommentarer
Postat av: Murre

LipSi11 ;)
Hoppas de är bra med! *kramar*

2008-02-19 @ 02:30:58
Postat av: Micaela

Det är bra det.. då är det samma jeeves som jag har känt hela livet =o)
skönt när saker & ting inte ändras..ler..
Puss på´re!

2008-02-20 @ 22:25:51
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback