Miss madness

I lördags tänkte jag att vad kan jag börja dagen med på ett toppsätt?
Svaret blev min gamla mp3 på hög volym på övervåningen medan jag gjorde mig iordning. grabbarna var på nedervåningen och lekte.
Jag sjunger med och drömmer mig bort medan jag sminkar mig och fixar hår o kläder innan våran shoppingtur..
Då..mitt i mitt mascaramålande kommer sången..sången jag älskade och Mikkiz hatade..Jag pratar om Las Ketchups sång Asereje. eller the ketchup sång som den hette på enelska.ni vet den med den goofiga dansen?
Där står jag i övre hallen i trosor och thsirt med mascaran i ena handen och mp3 spelaren i den andra och dansar ketchupsång dansen och vrålar med..vilken snygg syn..när jag återkommer till verkligen heten så ser Marcus väldigt skeptisk o skrämd ut men min lilla solstråle ser road ut men höll sig på sitt avstånd för säkerhetens skull..

Jag ryckte på axlarna och sadlade om till mitt rockigare jag genom att dundra på med några Byb låtarna i öronen..=)

Det är tur man är allätare i musiken för då får jag utlopp att agera som mina olika sidor av mig själv..

Music is the best of me..

Kommentarer
Postat av: micaela

Haha, vilken syn.. =)=) Tur att du inte gav gossen din men för livet.. ler..

2008-12-03 @ 13:40:38
Postat av: Angelica

Hhahaa,,det hade jag velat se :P

2008-12-03 @ 20:11:43
URL: http://angellicious.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback