"mammas" kämpe

Idag har Lukas gjort sin debut i utomhus slagsmål. Han var ute i trädgården och käkade på gräsmattan under min bevakning när han fick syn på grannens monster till katt vid namn Toulouse. Han sprang dit direkt säkert i hopp om att få leka så snäll som han är. Toulouse däremot ville inte leka så det blev slagsmål istället. Hönsmamma som jag är så fick jag panik och skrek på Lukas i falsett att han skulle komma. Det fick typ motsatt effekt och dom sprang ner till framsidan och slogs istället. När jag inte längre såg dom fick jag ännu mer panik och skulle springa ifatt dom. I ren panik så insåg jag inte att det hade gått fortare att springa runt häcken så jag sprang rakt igenom den och fastnade..jättevacker syn kan jag lova. Där ligger jag i häcken och ser på när slagskämparna kommer tillbaka till baksidan och Lukas vinner när Toulouse ger upp.
Jag är så stolt! Lukas är ju familjens fredsmäklare och väldigt harig så det var roligt att se att han tog för sig.
"mammas" kämpe =)

  Lukas Toulouse

Kommentarer
Postat av: micaela

Go Lucas!

Det är min katt, det =)

Vilken syn, dig i buskarna..haha, skrattar bara vid tanken =)=)=)

2008-12-15 @ 13:48:46
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback