längtan

Idag slog det mig..gud vad jag längtar till Öland. Det är så mysigt där och lugnt och skönt. Hade så underbart där i somras med min familj,Eva och mamma och Thomas.
Ska ju hända mycket till våren och sommaren rent renoveringsmässigt. Det är ju planer på att bygga verandan som vissa går och drömmer om och så ska ju lillstugan antingen rivas eller åtgärdas eftersom väggen inte var så bra. Lillstugan lär ju må lite bättre nu i vinter iaf när Thomas fixade nya vindskivor eftersom dom gamla var ruttna.
Blev så himla fint med nya möblimanget också både i stora stugan o i lilla..
Eva,Britta och jag har även spånat lite på vad det ska planteras för häck och har kommit fram till att vinbärsbuskar blir nog bäst..Dom behöver inte vattnas och inte tuktas..Det kommer bli fint..man ska vårda det man håller kärt och Öland är ju något vi håller kärt..

ersättaren för "bananstolen"..Marcus sörjer än =)
 Thomas egendesignade bord utanför lillstugan..
 Eva köpte en hammock
 lillastugans nya inasida..
 lillstugans nya insida
 uppröjd baksida..Thomas och Marcus agerade skogsarbetare i 3 dar..

Kommentarer
Postat av: hannah

jo det är väll ngt vi ALLA håller kärt..?



ska ni till farmor imorgon? :) jag ska dit

2008-12-19 @ 16:10:20
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/
Postat av: hannah

näe, så länge min hundgård står kvar e jag nöjd :)

2008-12-19 @ 22:18:05
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback