Facebook

Det finns både bra och dåliga saker med facebook men jag tänker skriva om det bra.

Man hittar folk som man längtat efter,folk man undrat vad som hänt av dom,folk man gått i samma klass som,folk man varit kär i eller folk man varit mindre kär i..Det är ju underbart att alla finns på ett o samma ställe..

Som för några månader sedan så hittade jag Sara. En vän jag hade i 13 år men som jag tyvärr schabblade bort på ett mindre trevligt sätt. Jag har haft sådan ångest i flera år över detta och 2001 så bad jag tillomed om ursäkt i direktsänd tv i programmet kompis på Ztv. Tänkte på henne i flera år och ångrade mitt omogna och elaka sätt. Nu pratar vi då och då på facebook. Vi kommer säkert inte att bli vänner igen men det känns skönt att kunna skriva till henne iaf..

Och så igår..igår igår igår..hittade jag ännu en gammal stjärna ur mitt förflutna.. Pessi..finaste Jessica..som jag har tänkt på henne och vad som hänt utav henne..Hon flyttade 1996 och vi brevväxlade ett tag men sen slutade kontakten..Gud vad jag blev glad över att hitta henne..Vi hade så kul ihop i skolan..Hon var ett rikigt orginal..helt underbar..

Det var även en person som hittade mig igår..min kärlek från 90talet..ja ni vet nog vem jag pratar om..Det var ju lite kul det med på nåt udda märkligt vis..tyvärr måste jag nog erkänna att Carrie i sex and the city har rätt på en viss punkt..

Ja facebook är mestadels trevligt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback