bli bla bla bli

Jag har haft säkert 12 klara inlägg i huvudet senaste dagarna men har inte haft tid att skriva och publicera. Och nu kommer jag inte ihåg dom heller..

Var i Västerås igår,hade en softdag med familjen. Det behövde jag verkligen. Blev en lite miss bara,hade planerat ett samtal men det sprack så får bli en annan gång. Känns som att det måste redas ut så att man slipper ta skit från personen i fråga.

Hur som helst..Idag har vi fått vårat nya larm installerat. En kille i 30 årsåldern som verkade trött på sitt jobb kom hit och lärde mig (förhoppningsvis) hur det funkar och så..Mins tarka sida är inte att återberätta så ska bli kul när jag ska förklara detta för Marcus sen..

Drar nog till öppna förskolan i eftermiddag i några timmar.Har inte varit där på en vecka så känns som att det är dags för det. Ska hämta julklapparna som jag beställde när Alice sålde jultidningar också.

Jag stormtrivs hemma nu när det är adventspyntat och mysigt,helt underbart. Knappt så jag vill gå ut,vill bara hemmamysa.
Tränade nytt core pass i måndags,shit vilken förändring. Dom byter upplägg var 3e månad och förut har man inte märkt så mycket skillnad men det gjorde man nu. Kom knappt upp ur sängen igår.

Väntar på svar om jag har blvit antagen till plugget,hoppas dom kommer snart så man vet säkert. FIck csn papprena igår iaf..

Nathanaels finskor kom i fredags,han var så söt så jag höll på att skratta ihjäl mig när han gick med dom. Hur underbart som helst.

Har ni börjat med julklapparna? Jag har börjat lite smått bara.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: micaela

2008-12-03 @ 13:37:22
Postat av: micaela

jag har fått en julklapp ur världen.. och det är din.. för övrigt står jag på noll..

2008-12-03 @ 13:38:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback