bli bla

Skitväder har det varit hela veckan. Jag som hade gjort upp en del planer,dom sprack ju kan jag lova.
För en vecka sedan låg man och solade på nälstabadet och svettades i poolen med brorsan. Nu måste man ta på sig jackan så fort man sticker ut näsan utanför dörren. VAd hände? Och vart tog sommaren vägen? Jag känner mig lurad!

Nåja..

Mycket film tittande har det blivit den här veckan..Bra filmer och mindre bra filmer..

såg alpha dog med bland andra Justin Timberlake och Bruce Willis..den var helt urusel men ändå sevärd konstigt nog.
Såg en jättebra film med Josh Hartnett och Samuel L Jackson.resurrection the champ hette den och var verklighetsbaserad. Den rekommenderar jag starkt.
Sweeney Todd med Johnny Depp var ju ingen höjdare direkt. HAde ingen aning om att det var en halvmusikal.

Har suttit och gluttat på min drömresa som vi ska göra i vår. Räknat på kostnader så man vet hur mycket man ska lägga undan. Satt och drömde mig bort i över en timme när jag bläddrade bland hotellen och turistinformationssidorna. Det är galet vad jag längtar mycket..

Imorgon kväll ska vi in på 080808 festen inne i stan. Fast vi ska inte gå ut vi ska bara strosa runt och sen avsluta med att se fyrverkerishowen vid strömmen. Brorsan och Hannah ska kanske med också och så ska Marcus försöka få med Henke. Det ska bli nice.
Jag ska träffa Sussie och Alvina på dagen också.Var en månad sedan vi sågs nu,Alvina har säkert blivit jättestor.
Brorsan kommer ju på eftermiddagen så vet inte hur jag ska hinna med allt riktigt men det löser sig väl. Känns lite mysko att han är i sthlm hela veckan den lilla skiten. Och då är han inte ens här..

Det blir nog film ikväll igen,det är så soft nu när Nathanael somnar tidigt om kvällarna (han blir helt slut av sitt nya kunniga jag) för då hinner man med både en film och ett avsnitt av arkiv x och har tillomed tid över. Det är riktigt nice och uppskattat.

På lördag ska vi till gröna lund om det inte regnar. Mamma,Thomas.Jocke med vänner,Hannah och vi. Ska bli kul förutom att jag har hjärtat i halsgropen över att jag garanterat kommer bli upptvingad i nån farlig attraktion så att jag kommer dö i en hjärtattack eller nåt. men men..Det får lösa sig..
Regnar det så blir det naturligtvis inget men då kommer mamma och Thomas iallafall hit eftersom de ska ta med sig Nathanael hem i tre dagar så vi får vara barnlediga. Då blir det att se arkiv x på bio och så ska jag passa på att få lite saker gjorda här hemma som man aldrig hinner med en bebis i närheten. Och så ska jag bara vara och måla när Marcus är på jobbet..

Nu måste jag rusa upp och duscha och sen ska jag slänga mig i soffan med övriga familjen..

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Pixie

åh jag älskade alphadog, den måste jag se igen typ flera gånger om :)

2008-08-08 @ 10:32:00
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback