stora killar,biljettlycka och kärt återseende

Idag var vi ute och promenerade med Lina och Robinson och även Susanne och Ray-Ray var med.Det var riktigt roligt. Lina hade jag inte träffat på säkert 4-5 månader och Sussanne had ejag inte träffat sedan tjejmiddagen hemma hos Pernilla vilket typ var i februari/mars nånstans.
Och jösses vad deras killar blivit stora och det tyckte ju naturligtvis dom om Nathanael också.
Var roligt att ses igen och ska träffas på tisdag på öf.

Har hämtat ut biljetterna till den 29:e nu så nu ligger dom i tryggt förvar här hemma,fasen vad kul det ska bli =)

Ska snart iväg och träffa Therese,ska bli jättekul. Har inte sett sedan hon och Matte var hä roch grillade vilket är 1½ månad sedan. Ska ta en promenad och snacka lite skit bara hon och jag.


Imorgon ska lilleman och jag till Västerås och spendera dagen där.
Mamma ska få sin försenade födelsedagspresent och så ska jag träffa Mikkiz vilket jag inte gjort allt för ofta den senaste tiden :(
Ska bli skönt att byta miljö lite..

här kommer bilderna ifrån Vindö i söndags och några andra bilder..



från lekparksutflykten i fredags:




Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback