slappar dag och hektisk kväll.

Haft en sån där skön hemma dag idag. Nathanael har dessutom sovit flera gånger och länge dessutom så har gått här hemma och småpulat för mig själv med diverse saker.
Det är ju som så att jag är ju en obotlig ide´spruta och kommer ständigt på nya alternativ och förändringar. Idag kom jag på två nya saker gällande mitt hem. Ett rör utrymmet under trappen (som vi slösar bort genom att använda som inofficiell skräptipp) och ett gällande Nathanaelsrum/vårat sovrum (det är ju ett och samma rum eftersom vi fortfarande inte hunnit sätta tillbaka väggen). Ska spåna vidare på mina ideér så kanske det blir lite förändringar i helgen.

Ja just ja det var ju dagen jag pratade om..ja vi har inte gjort mycket alltså. Tagit två promenader och pysslat och lekt hemma..thats it.
Kände mig lite slut efter gårdagen..

Kvällen blev hektisk däremot. Var och storhandlade på city gross och sen in en sväng på ÖB. Problemet med det var att när vi skulle in och handla så öppnade sig hela himlen och bjöd även på fina kast vindar och blixtar och dunder så vi blev sittandes i bilen i 20 minuter innan vi gav upp och rusade ut i regnet iallafall. Fy fasen vilket oväder.
Var inte hemma förrän 19.15 och då var det bara att börja med maten direkt. Gjorde "Hedbo pizzor" fast en nyttigare variant av dom. Minns du "hedbo pizzorna" Mikkiz?
För dom som inte vet vad Hedbo är så är det stället där min låtsas farmor bor och ligger mellan Salbohed och Avesta typ.
Hade inte ätit det på säkert 5 år så det var riktigt nice.
HAde massor att packa upp också från storhandlingen vilket tog sin lilla tid.
Passade på att städa i köket efter maten,rensa kökbänkarna på allt möjligt och justera om lite i köksskåpen.
Och nu sitter jag här och känner mig lite slut men på ett bra sätt..synd bara att inte ryggen samarbetar idag:(

Imorgon ska vi åka till Solna c. Ska kika runt lite bara och kolla på sulkyvagn. Ska inte köpa nån denna månad men kan vara bra att titta så man vet vilken man vill ha sen när det är dags. Marcus har hittat en passande tycker han som är svart/gul (AIKs färger) mer än så har han inte tagit reda på om den. *suck* Så ska väl kika på den och se om det ens är en sulky för det visste han inte heller *S*
Ska träffa Marcus där vid 12 och luncha ihop tänkte jag..då blir jag störd i en timme så att jag inte slösar massa pengar =)

nej nu ska jag slänga mig i soffan en stund..

Tjing!

Det blir två bilder på en liiiiiiten Nathanael idag =)



Kommentarer
Postat av: micaela

det känns så hårt att säga, men nej jag kommer inte ihåg några hedbopizzor.. Bara köttbullar och så våfflorna som vi kastade i oss i ren "skämmighet" =)

2008-08-22 @ 15:53:02
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback