Projekt "att göra data/läsrummet mera välstädat och säkert"

Impulsiv som jag är så bestämde jag mig plötsligt för att göra om i datarummet. Jag hade då tänkt mig en hel ommöblering men det funkade inte riktigt som jag hade tänkt så det blev lite omjusteringar bara.
Så nu ser det mera välstädat ut och känns mera säkert för Nathanael.
Nu är detta en prvoisorisk lösning tills hörndatabordet kommer på plats och typ hälften av grejerna i skåpet och i hyllan kan staplas där istället.


Före och efter bilder..

före:



efter:





lägg märke till omjusteringen i bokhyllan =)

Avslutar med en bild på oss:


Kommentarer
Postat av: micaela

schysst.. du verkar ha öga för det där..

2008-08-11 @ 16:18:40
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback