öppna förskolan

Haft en kanondag på öpnna förskolan med Lina och Robinson,Sussane och Ray-Ray och Karin och Meja.
Suttit och pratat medan de små lekt av sig.
Stackars Nathanael blev först nerbrottad av Robisnon och sen halvt ihjälkramad av Ray-Ray. Måste nog träda in och lära honom lite självförsvar,han är alldeles för snäll och tålig.
Var tvungena tt gå hem vi halv tre då herrn blev väldigt trött och inte orkade mer. Tar på krafterna att umgås med poolarna tydligen för nu sover han som en stock i vagnen och jag njuter av lugnet.

Igår var vi i solna centrum Käkade lunch med Marcus på cafe´ kärven där dom gör Sveriges godaste kyckling och pastasallader. Shoppade lite sen. Köpte nya skor till Nathanael och en pekbok med djur i. Men när det var dags at handla till mig så hade herrn tröttnat så det blev bara en ny hudkräm.
Han älskade att gå i affärer förut men nu senaste gångerna så har det itne fallit honom i smaken.

Ikväll ska vi se Wall-e och två avsnitt av arkiv x har Marcus lovat =)

Igår såg jag sex and the city filmen den höll inte måttet men den var väldigt bra ändå. den får 3.5 av 5 möjliga.
Jag älskar kläderna i filmen (och i serien) och så gillar jag vänskapen tjejerna har.Det är mysigt och fint.
Skulle även vilja ha Carrie Bradshaws jobb,det hade varit nåt det..

nej nu ska jag ta tag i lite saker här...

 glad pyamaskille
 går med läragå vagnen..

nya skorna

Robinson och Nathanael


Kommentarer
Postat av: Stefan

Härliga bilder :) han växer och växer, måste fråga, känner ni av kraftiga skakningar i huset om nätterna? S

2008-08-26 @ 16:12:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback