nya tag

Var i Västerås igår och hämtade tillbaka kottis. Han blev så glad vilket var trevligt att se. Skött sig som en ängel hela tiden där borta. Sånt blir man stolt av.

Nu är allt som vanligt igen vilket känns skönt. Det var skönt med en paus.

Idag ska vi träffa Sussie och Alvina och ta en promenad. Får se vart vi styr stegen. Lutar åt Flysta men det beror på vädret.
Jag kan lova er att jag har världens träningsvärk idag efter mitt lite väl långa träningspass igår. Simmade i en timme först och sen gymade på det. Huva det känns i benen kan jag lova.


Det är turbo på lilleman..racar runt som en liten tok. Har fått sin femte tand nu också och så har han börjat ta steg när man håller honom i händerna. =)

måste kolla så att han inte river hela v-rummet nu..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback