min dag idag och min dag imorgon

Vilken dag det varit. Soligt och behagligt.Nathanael har dock vägrat att sova men har varit på bra humör så det gjorde inte så mycket. Tog en promme med Sussie till Spånga C.Satte oss vid svandammen en stund i solen,det var nice.
Tog sen en omväg hem..Det var trevligt att ses igen och Alvina hade blivit riktigt stor!
Nathanael fick sin andra dop present som var lite försenad av dom. Ett viking toys tåg. Han blev alldeles salig över det och lekte med det en bra stund när vi kom hem.



Han slocknade vid fyra efter mellanmålet och jag ägnade en stund åt att jaga min brors resultat på king.com

Nu har vi ätit middag och kvällen börjar strax.


Varför tar det en sån förbaskad tid för friidrottsgrenarna att börja i OS? Jag väntar!

Imorgon har jag faktiskt inga direka planer. Hoppas på bra väder så man kan sitta ute i solen medan N leker i sandlådan.
Måste hämta ut ett paket på posten iallafall. Funderar på att ta bussen till sumpan också. Får se vad det blir.

Nån som vill berätta om sin dag?

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback