Mikkiz en sann talang,ödet? och en glimt från en död era

Jag vill visa er en väldigt fin tavla som min kära Mikkiz gav oss i present för ett par månader sedan.
Den föreställer våran lilla familj med fokus på Marcus och min passion. Nämligen AIK och Backyard babies.
Väldigt fin är den.Mikkiz är bra på mycket,en rikig talang.



syns dåligt men han har ett Backyard märke på mössan och ett AIK märke på bröstet. (dit fixat av Mikkiz)

Pratade med en vän nyss om just talang att måla och rita och jag nämde att det är det enda positiva jag ärvt från far min..5 minuter senare hittar jag en bild på min och min biologiska far i en låda.ödet?


och så hittade jag även denna biljett som för mig och Mikkiz betyyde mycket under 2002
 Bankiren R.I.P <3

Kommentarer
Postat av: micaela

det är en fin bild på dig o din far..



Ååh, att du har kvar en sådan raritet.. den skulle plastas in och sparas för framtida generationer..

2008-08-12 @ 11:46:12
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback