jag garvar ihjäl mig

Hittade det här i min blogg på lunar.

Micaela vs Jenny 1993
fetstilta är mina tillagda komentarer nu i efterhand =)

Namn:Micaela Sommarlund
födelsedag:4 November 1983
stjärntecken:Skorpion
Födelseort:Stockholm
min hårfärg:mörkbrun
min ögon färg:gråblå
mina syskon:-------------
roligaste ämnet i skolan:oä
tråkigaste ämnet i skolan:musik
mina fritidsintressen:skola,barbie och lysna (grym stavning) på band
min älsklingsfärg:turkås (alla har vi stavat denna färg så)
förening jag är med i:006 700 840 (dont remember fill me in?)
mitt älsklings djur:hästar (oj vad saker ändras drastiskt genom årens lopp)
min idol:Michael Jackson (han blev gammal i gemet)
bästa popgruppen:Michael Jackson (popgrupp?)
min favorit låt:bad
bästa bok jag läst:Gustaf (hoppas innerligt att det ändrats)
mitt favorit program på tv:grannar (jo tack det minns jag allt för väl)
den bästa film jag sett: Michael Jackson (antar att konsertvideo menas)
den godaste mat jag vet:fisk (?????)
jag vill helst bli:skolfröken (inte långt från dagens dröm)
jag tycker bäst om:mamma,Vicy och Benny (gulligt)
jag tycker sämst om:Jane (kan det ha varit veckans ovän?)
min högsta önskan: att Mischa ska leva (tokan till katt)

Namn:Jenny Norling
födelsedag:3 Februari 1984
stjärntecken:vattuman
födelseort:Västerås
min hårfärg:blond
min ögonfärg:milerad (härlig stavning 1)
mina syskon:Joakim och Anne
roligaste ämnet i skolan:svenska (rätt nära dagens verklighet)
tråkigaste ämnet i skolan:Engelska
mina fritidsintressen:leka med Micaela,Sara,Soma m.m (ser du att du är först i ledet *S*)
min älsklingsfärg:gul (höll i sig hela barndomen,varför?inte en aning)
förening jag är med i:004 (Sara startade agent klubb o jag blev 004 *S*)
mitt älskingsdjur:katt,fågel o häst
min idol:Michael Jackson (ja vad säger man,underligt att man inte belv skummare än vad man blev)
bästa popgruppen:is off base (I love the spelling) (härlig stavning2)
min favorít låt:mädjik (härlig stavning 3,bästa hittills) (gissa titeln?)
bästa bok jag läst:spring Pride spring (en hästbok men av en inte så långsökt anledning så tänker jag på Forest Gump *S*)
mitt favorit program på tv:rederiet (torsdagar var heliga för mamma o mig), röda rubinen,varuhuset (klassiker) och fongarna på fortet (härlig stavning 4)
bästa film jag sett:Sunes sommar (har sett en hel del bättre genom åren som gått)
den godaste mat jag vet:plättar (????)
jag vill helst bli:konstnär (långtids dröm),kassörska,skolfröken och fin dam (häftigaste yrket hittills)
jag tycker bäst om:alla i min slekt (härlig stavning 5)
jag tycker sämst om:bråka med kompisar och att ha tandställning (2 år av räls mellan 9-11 år var nog första på området som hade det men slapp ha det i tonåren som alla andra)
min högsta önskan:att Tomas och Tusse ska leva igen och flytta till villa



källa:
mina kompisar bok

Kommentarer
Postat av: micaela

haha..haha..haha.. eller vad ska man säga =)

2008-08-22 @ 15:56:16
URL: http://mrselmos.blogspot.com
Postat av: Angelica

Fan,vad härligt Jhenny! Hihi

2008-08-23 @ 00:38:30

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback