heartbreakning

Läste nyss om en katt på Viksäng som fått tungan avklippt och verktyg genomborrade i huvudet så att ögat ramlat ut =(
Vem fan gör något sådant mot en försvarslös liten katt? Såg att aftonbladet skrivit om det också och att det varit belöning för den som namnger förövaren. Det är kanon tycker jag..avrätta fanskapet..helst efter en ordentlig omgång tortyr så att personen får smaka på sin egen medicin..Jag blir så jäkla arg och för att inte tala om ledsen...sånt här får mig att bryta ihop direkt..

Kommentarer
Postat av: micaela

Go Norling!

2008-08-28 @ 00:29:53
URL: http://mrselmos.blogspot.com
Postat av: Stefan

VAAA! Fan, kommer de fram vems om gjort de ska jag ta och åka dit med min skoter och ett järnför och dänga de upprepade gånger iskallen på den som gjorde detta!!! 50 km/h +sving borde vara nog för att ta knäcken på den jäveln!!! >.< Katter är så mycket bättre och finare än onda människor helt klart! :(

2008-08-29 @ 13:45:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback