Godmorgon

Skriver i morgonens tidiga timma idag.
Jag har knappt vaknat än,är så trött hela tiden. Ändå har jag sovit hela natten utan att ha blivit väckt.
Blodproverna ser ju bra ut också så varför är man så trött hela tiden?
Det är väl kanske ryggen och allt krångel med den som skapar trötthet och för att inte tala om tänkandet och dagdrömmandet som jag börjat med senaste tiden.
Som sagt jag är nog galen..nåt fel är det iallafall.

Undrar om jag har fått min kusin nu? Det var på g igår så måste ringa mamma och höra mig för.

Usch är nervös över helgen. Ska lämna Nathanael hos sin farmor för första gången över natten ikväll. Är inte så bekväm med det kan jag säga. Det är skillnad med min mamma för hon är van vid barn och har haft småbarn i sin närhet ända sedan jag och brorsan var små. Men svärmor har inte haft det sedan Marcus var liten så hon har inte vanan inne och saker och ting går liksom inte på rutin som hos mamma. Men men det ska nog gå bra,bara jag som är lite fjantig säkert.
Eller jag vet inte..känns inte så okej iallafall.
Anledningen till denna barnledighet igen beror inte på något nöje utan ett STORT måste.
Vi ska gå igneom och rensa på våran vind. Eftersom vi har kallvind så vill vi göra det nu innan det blir kallt ute och man fryser ihjäl däruppe. Det lär ta sin lilla tid då både jag och Marcus är "spara människor"..

På söndag däremot ska vi åka ut till Vindö och tiita på Marcus morbrors sommarhus. Ska fika därute och ta en liten promenad i krokarna och är det fint kanske man kan bada i havet lite =) Det ska bli trevligt. Jag gillar Marcus morbror. Han är lugn och cool. Hans andra morbror är jag inte lika förtjust i dock :(

Nehej lite frukost nu...

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback