God kväll

Har egentligen inte så mycket att skriva men tänkte kladda ner några rader ändå.
Jag är så där söndagstrött just nu.Inte trött i huvudet men trött i kroppen.
Blir inte klok på ryggen heller,vet inte riktigt hur jag ska gå vidare i den frågan. Ska ringa mig framåt och se vad som händer. Funkar inte det så får jag ringa Ola (min sjukgymnast) så får han rya i åt mig helt enkelt.

Jag är i farten med att skaffa mig en ny mobiltelefon. Men det är var jju int det lättaste liksom.
Marcus sa åt mig att det lättaste är om jag tänker efter innan vad det är jag vill ha ut av telefonen.
Jag kom fram till att jag ville ha en telefon med en duglig kamera och en bra muskspelare och som ska vara någorlunda okomplicerad. Vi var iväg i går till elgiganten i Barkarby för att titta. Jag hittade ingen som jag föll för direkt. Hittade en med kanon kamera men det var ingen walkman som jag vill ha och så hittade jag två walkman som hade någorlunda kamera. Men den ena kändes för plastig och den andra hade pyttesmå knappar vilket jag inte gillar.
Så just nu sitter jag fast i mobildjungeln,för det är vad det är. EN DJUNGEL,
Det står emellan två sony Eriksson walkman,en samsung och en sony eriksson utan walkman.
Den bästa av dom är en av de walkman telefonerna. Då undrar ni säkert varför jag inte satsar på den? Jo det ska jag tala om varför jag inte gör. Marcus har den redan! Olyckligtvis finns den inte i någon annan färg heller=( Jag skulle ha varit 6 dagar snabbare så hade jag varit först..men men..Hade tänkt att bestämma mig tills imorgon..

 den som Marcus har..  och så samsungen (den gråa ej den röda)

Helgen har vari okej..haft det rätt soft och trevligt...Nathanael har börjat att gå med lära gåvagn och det gick bra. Han fegade lite första gången och fattade inte att han skulle gå med när vagnen rullade så han stod kvar och vagnen åkte iväg men han släppte den inte så det såg lite kul ut. Men sen fick han in snitsen men det är lite stapplande fortfarande.

Imorgon ska vi till Solna eftersom det inte blev nåt i fredags pga ovädret. Ska käka lunch och sen så ska vi kolla runt lite. Jag måste handla mig ett par jeans eftersom alla mina har blivit för stora vilket inte är så snyggt. Nathanael skulle behöva skor också. Han hade ju så fina basketkängor och nikeskor men dom har blvit försmå nu :( Han måste ju ha skor nu när han börjat knata på med gå vagnen. Vill ju kunna gå ut på gården och öva,mer plats där.

Ja imorgon när man vaknar så får man förmodligen svar på vad det är för en liten kusin man fått..spännande..=)

Nehe nu ska vi tydligen se någon film..

Imorrn ska Marcus på fotbollsderby då ska jag efter att ha nattat knoddas mysa ner mig i soffan och glo på sex and the city filmen. Har fortfarande inte sett den vilket är en mindre skandal.

Den 24:e oktober har high school musical 3 världspremiär..woooohooo ( och där blev man 14:iz igen då)

Hur har helgen varit?

Tjing!






Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag skulle som jag själv gjorde priorieta en bra kamera före walkman för du kan lyssna på musik hur bra som helst på min t.ex som är en mer kamera orienterad mobil. Inte riktigt lika bra ljud och så kanske men duger utmärkt tycker jag. Jag skulle vilja ha nån av dom nya med 8 gig minne, Nokia N95 eller nå liknande. Fast helst Sonyericsson som jag har nu för jag tycker helt enkelt den har varit riktigt bra, bra kvalite och lättanvänd. Elin har en nokia av nå slag, något billigare variant kanske men iaf, den gillar jag inte alls för fem öre. Den har dessutom gått sönder nu och tror den är lite nyrare än min. De är en såndär vikaihopgrunka.. usch! :P hoppas de hjälper :P Iofs hittar du en walkman med 3+ megapixlar kamera så kan ju de vara ett bra val kankse om de finns, för då får du en som är som min kamera som jag tycker är grymt bra och bra ljud =) N95 har väl 5 megapixlar finns kanske ännu bättre nu.. :P

2008-08-26 @ 12:13:44

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback