den resande boken

Har haft en kanondag i Västerås..Så där grymt soft liksom.
Hängt med mormor och mamma och sen också Mikkiz.
Kikade in en sväng på kulan och visade upp lilleman för tanterna vilket var uppskattat.
Drack kaffe,åt en sirapskaka och kollade på Mikkiz som "steppade" när hon såg en geting..och det var kul kan jag lova.
Blev arg på min bror igen som är en jäkla idiot utan hjärna och så gungade vi i lekparken.
Blev inte så mycket gjort idag direkt vilket kändes lite onyttigt men men..hade velat ta en promenad nere i mälarparken..

usch är sjukt trött..kan knappt tänka..kommer inte ens ihåg vad det var jag skulle göra imorgon :(

neee jag ger upp..arkiv x here I come..

Tjing!

appropå rubriken för detta inlägg så frågade jag Marcus om tips på vad jag skulle kalla dagens inlägg..det blev hans svar :S

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vet att jag har dig hör du de!! :P Sorry ;P



Jag kom på en sak, är de okej om jag liksom bara kopierar de du skriver här till min blogg med lite modifikation bara så ser de liksom ut som att jag har ett liv också! O.o :P kraam

2008-08-20 @ 21:58:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback