a glory night of rock

Fy fan på ren svenska vad roligt det var i fredags. Visst blev det några missar men det hör ju liksom till..
Som jag sa till Marcus och Henke när vi åkte hem sen,jag skulle lätt kunna gå på Backyard  flera kvällar i rad utan att tröttna..Jag tycker att dom är 10000 gånger bättre live än vad dom är på platta och då tycker jag att dom är bra på platta.
Jag känner en sån enorm glädje och lättnad när dom spelar.Allt runt omkrong bara försvinner och det är bara där och då som existerar. Det är så soft.
Jag är lite missnöjd med att Backyard fick öppna upp i fredags.Vi stod uppe vid ingången och utan förvarning så drog dom bara i gång och började lira..lite slarvigt upplagt och planerat måste jag säga..men men..
1 timme och 20 minuter av Backyard babies och sådana petetesser flyger iväg med den svettiga arenaluften.
Jag är verkligen skitnöjd som jag skrev tidigare och fick så himla bra bilder och videoklipp..Fick ett grymt suveränt klipp av avslutningen med minus celsius..det är så maffigt...
gick ut på å och tog en cider efter spelningen..inte Mikkiz dock för hon skulle jobba =(



Kommentarer
Postat av: micaela

Oh yes, vilken kväll.. den var alldeles.. alldeles uuunderbar =)Ja, det var trist att jag skulle jobba dagen efter, hade gärna hängt med på en öl eller två...

2008-09-01 @ 00:17:19
URL: http://mrselmos.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback