vinterkyla,stora killen och city besök

Idag när jag skulle ut och gå power walk med barnvagnen så var det som att gå in i en vägg när man slängde upp portdörren. Det var ruskigt kallt.Tur att man är vaken på mornarna och se morgontv så man vet i förväg för jag hade rustat upp med både vantar,halsduk och mössa (en ny fin sak jag köpte på Åhlens) så frös gjorde jag inte.
Var skönt att känna kylan bita i kinderna där jag gick med musiken i öronen och en filosoferande son i vagnen.

Igår blev våran lilla kille 1 månad.Tiden går fort och nu är han snart våran stora kille.
Imorse sov han till halv elva och var bara vaken en halvtimme på natten så det blev mycket sova för lilla mig i natt men är ändå trött som bara den ändå.Tar väl ett tag att komma ifatt antar jag.
Sötnosens ögon har inte blivit bättre av ögondropparna än men det tar väl ett par dagar innan man ser resultat.Tycker så synd om honom när han vaknar och inte får upp ögonen för att de har kletat ihop,men inte säger han ett knyst för det.Han är så tålig,det har han inte fått ifrån mig iallafall.

Imorgon ska vi in till city och träffa Sanna,Hasse och Linda.Andra Hasse kanske är med också och Jessica får se..
Ska bli kul eftersom vi inte setts sedan i somras.De har ju flyttat till södertälje nu så nu kanske man får se de lite oftare när de flyttat till nordligare breddgrader. Ska fika,gå runt i butiker och så har de tydligen en present till Nathanael,spännande! =)

Nu måste jag kila ner i tvättis.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: philippa

ja gillar inte OTH, jag är beroende av det :P
sett 1, 2, 3 och 4 säsongen du också?

2007-11-17 @ 23:51:42
URL: http://serotonin.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback