trött

Våran duktiga son sover som en stock på nätterna och vaknar en gång och äter och somnar om till en så där 8-9 nångång ibland längre än så.
Så sova får vi verkligen göra i denna familj om man jämför med andra spädbarnsfamiljer.
Vissa i min föräldragrupp sover 1-2 timmar per natt,hur orkar dom?
Jag är så trött så att jag stupar på kvällarna trots att jag sover på natten.
Nu lider jag av ständig yrsel så antar att mina värden inte är som de ska vilket påverkar tröttheten också iofs.
Kanske blir bättre efter lite järntabletter.

Idag ska jag ta mig en en redig promenad med barnvagnen.Har tagit upp resan till ett smalare jag nu.
Mitt mål är att komma i största paret av mina gamla jeans så det är bara att trava på och se glad ut.
Men med en sovande bebis i vagnen och mp3:n i öronen så fungerar det alldeles utmärkt.
Snart kommer jag ju få sällskap också av pratglada mammor på mina promenader så kanske ska passa på att njuta av mina Byb,green day,blink 182,Danny,Timbaland,Fergie,Amy Winehouse,Bsb,Turning point och Amanda promenader.
Av min mp3 att döma så har jag nog en si så där 13 personligheter eller nåt.Det är en riktigt scitzo blandning.
Men vad gör det när det bara är jag som lyssnar?Precis,INGENTING!

Nu ska jag dammsuga lite här innan vi gror igen totalt.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: mrselmo

det är ju bra att du inte har släppt byb iaf sen du fick barn =)

2007-11-23 @ 12:39:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback