mobilstrul igen

Nu har min fina söta nokia börjat att stänga av och starta om sig själv igen plus att jag inte får sms som filk skickar till mig.Ringde nyss till tele2/comviq och fick prata med en nöt som sa att jag skulle byta telefon och sen så skulle han skicka mina förlorade sms till mig och sen skulle problemet vara löst.Visst jag fick mina sms efter att ha bytt telefon men sen fortsatte problemet ändå¨och mina nya sms kom inte.
Ringde upp igen och fick prata med en annan kille som i sin tur pratade med teknikerna som sa att det varmin telefon det var fel på och telefonen har förmodligen förstört simkortet så nu måste jag till elgiganten och lämna in telefonen och få ett nytt simkort.Krångel krångel krångel.

Kommentarer
Postat av: micaela

Tyckte bara att det lät hårt..det kan bero på att jag helt enkelt inte håller med dig,jag vet inte..
jag skulle dock ha valt andra ord att förklara händelesen med..men det är jag och du har rätt att skriva vad du känner =)
det är bra när folk skriver sånt som jag kan diskutera om.. ler..
Kram på rocksyster!

2007-11-26 @ 11:09:53
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback