Lite allt möjligt..

Var i Västerås idag och hälsade på.
Åt lunch hos mormor och sedan kom morbror med fru och barn för att titta på Nathanael.
Vi fikade och Lillen gick från famn till famn.
Fick massor av presenter.Bodys,hjälmar,en speldosa,en napp,sängkläder till spjälsängen och Bamse strumpor och Bamse kläder.
Tur att han är så liten så att han inte är medveten om hur bortskämd han blir ifrån alla håll och kanter.
Åkte sen hem till Mikkiz eftersom damen fyller 24 år imorgon.Gav henne present och fikade och gav Nathanael mat.
Sen åkte vi tillbaka hem till Stockholm.Det var en förträfflig dag i Västerås,Nathanaels andra besök i mammas hemstad.

Igår var vi i vårat blivande hus och lärde oss hur larm,pump och fläkt fungerade.Eller rättare sagt Marcus lärde sig det.Det var trevligt att vara där.Dom som bor där nu är hur trevliga som helst.Känns jättekonstigt när man är där när man tänker på att där ska vi bo snart.Känns overkligt som sjutton.Jag längtar så mycket till våren när jag får sätta fingrarna i trädgården.

i förrgår var vi på karolinska och tog familjekort till tidningen.Fick se resultaten i rutan på kameran och av det vi såg så verkar dom ha blivit bra.Tyvärr tar det 2-3 veckor innan vi får hem bilderna :(

Dagarna går jättefort och våran Lillkille blir 3 veckor gammal kl 04.13 inatt. Helt otroligt.Men det är blandade känslor för samtidigt som man tänker att det redan gått 3 veckor så känns det som att han varit hos oss hur länge som helst.Jättekonstigt.
Vi är så tacksamma över att han äter som han ska nu och att han ökar i vikt och längd.Man fick ju gråten i halsen på Astrid Lindgrens när de sa att han var undernärd och att det var orsaken till att han var så hängig och trött. Hemskt att BB bara skickade iväg oss utan att kolla att han verkligen var okej.
Men som sagt nu äter han och frodas. Sover gör han om nätterna också än så länge och vi är tacksamma för varje natt som han gör det.Jag är så trött så att jag nästan stupar varje kväll och vill inte ens tänka på vad jag hade varit om han inte sovit på nätterna.Han är så duktig våran lillkille som sover i sin egen säng.

Måste söka sjukgymnastik.Har så fruktansvärt ont i rygg och nacke efter förlossningen.Det är lite skrattretande att jag har mer ont nu än vad jag hade när jag var gravid.Vissa perioder under dagen är det så illa så att jag blir svimfärdig så bara måste få hjälp för så här står jag inte ut att ha det.

Imorgon ska vi till Britta och äta.Katterna ska följa med också eftersom vi har omvisning på lägenheten kl 15.30.
Jag är väl inte så jätte glad åt det men men måste man så måste man.

I veckan ska vi till familjerätten och skriva på faderskapspapper och så har vi ett planerat beslk på bvc för att kolla vikten igen.Ska väl även börja packa lite smått också är ju bara snart 5 veckor kvar tills vi flyttar.

Nej nu ska jag tvätta mig och borsta tänderna och ge Lillen nattmålet innan det är dags att krypa ner i sängen och kolla på tv lite.

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback