igår,idag och imorgon

Hade det mysigt inne i stan igår.Fikade i kungsträdgården där vi hade utsikt över isrinken där duktiga och mindre duktiga skridskoåkare svepte fram över isen. Var roligt att träffa folket igen,synd bara att inte Linda var med,hade mest sett fram mot att träffa henne.
Fick en helt underbar finklädsel till Nathanael som han ska ha på jul och nyår.En sparkdräktsfrack med väst och fluga och allt.Hur gullig som helst.

Igår kväll var vi bara hemma och tittade på idol och pöste i soffan. Nathanael var en vaken och pigg bebis så det var mys pys.
Imorse mellan klockan 6 och fram till kl 12 så var han dock vaken och ville inte somna om efter sin frukost så är lite trött i huvudet nu men men sånt man får ta.Han skriker iallafall inte vilket jag är tacksam över.Han jollrar mer för sig själv vilket inte är så kul när man vill sova men hellre det än gallskrik.

Idag kommer det två ur klanen Petson hit och ska äta med oss och titta på Sverige-Spanien ikväll och så ska vi spela spel och kanske lite poker.En av dem har ju inte träffat lillen än heller så han ska väl bekanta sig med honom också.

Imorgon ska vi till Britta och äta och sen ut och jaga lampa och lite andra prylar och så måste jag hämta ut min tågbiljett tills måndag då jag ska till Västerås.
Ska vara hos optikern på stan kl 11 så ska få sällskap av mamma så hon kan ta Nathanael under tiden sen kanske vi kikar lite i butikerna också.Är ju inte varje dag man är på stan i Västerås direkt.

Fick ett knepo sms från en vän från förr igår där det stod perfekt idag..undrar vad som menades med det?

Nu ska jag göra mig iordning innan lilleman vaknar..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: philippa

vilket fik satt du på? what's the name?

2007-11-17 @ 13:40:04
URL: http://serotonin.blogg.se
Postat av: The gossip Lady

Hoppas du får en fin fin lördag! :) Hälsningar, The gossip Lady!

2007-11-17 @ 13:42:05
URL: http://GOSSIPLADY.blogg.se
Postat av: philippa

yes, 2 januari i usa. kanske går att ladda ner dom då.. :) har du msn? kan snacka oth :)

2007-11-19 @ 14:52:34
URL: http://serotonin.blogg.se
Postat av: micaela

såg din kommentar och det är precis det jag menar.. Västerås är en bra stad, vilket vissa inte verkar vilja ta del av.. =o/

2007-11-21 @ 11:02:52
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback