hå hå ja ja..

Idag har jag varit duktiga och power walkat runt Lötsjön med barnvagnen.Kan säga att när jag kom fram till Willys hemma där jag skulle handla så skulle jag kunna ge ett finger för att få ligga nerbäddad i vagnen jag med som min tungt sovandes son gjorde.Det såg så varmt och mysigt ut och för att inte tala om ojobbigt.Själv för jag frusen som en djupfryst fiskpinne då det blåste typ storm ute och jag inte fick ner lådan med vantar och halsdukar innan vi gick hemifrån men men jag överlevde.

Slappade hela eftermiddagen sen hemma framför tvn. Lillfisen sov ett par timmar i sin ligginsats till vagnen medan jag kollde på våra bästa år och Oprah.
Diskade och fixade lite efter det och sen vaknade Lillen och detvar matdags.
Efter att ha hetsätit så att han satt i halsen två gånger så fick han bada eftersom han luktade surt så in i norden efter att ha spytt ner både sig själv och sin filt.
Och till min stora förvåning så älskade han det,han sa inte ett ljud den här gången utan låg där och flöt och tittade med stora ögon.Han fick bada i 10 min sen plockade jag upp en natusan doftande ren pojke ur badkaret och gick och satte mig i soffan tills han torkad.Han är så söt när han är inlindad i sin badcape´.Har inte invigit hans badrock än det måste vi göra nästa gång.
Tittade på one tree hill medan hanm åt ytterligare en gång och sen kom Marcus hem ifrån jobbet.
Och nu sitter jag här medan jag väntar på att potatisen ska koka klart.Har gjort chili con carne som ska bli väldigt gott eftersom det var ett tag sen nu vi åt det.

Imorgon ska vi till bvc och väga och mäta igen.Tror inte att det blir mer än så eftesom han mår prima.Tyvär mår hans mor inte lika prima då både rygg,nacke,huvud och mage gör helvetiskt ont..Men men eftervården är inte förrän om ett par veckor så får vänta och se hur länge jag står ut.

Nu måste jag kolla potatisen.'

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback