föräldragrupp,långpromenad och ensamhet

Idag var vi iväg på Första föräldragruppen jag och lilleman.Det var hur trevligt som helst.Söta bebisar och trevliga mammor.Var ingen som var i min ålder direkt,den närmsta kanske var 2-3 år äldre än mig men vad gör det? Jag är inte den som hänger upp mig på ålder direkt.
Presenterade oss och våra bebos och pratade förlossningar och dylikt.Blev kvar i 3 timmar.
Nästa träff är om 2 veckor och ser redan fram mot det.

Fick mig en lååång promenad hem idag eftersom träffen var i Bromsten,dit vi ska flytta om en månad.Promenerade tillbaka till sumpan och det kändes längre än vad jag trodde att det skulle göra.
Var mer än slut när jag kom hem och lillen skrek sista 200 metrarna så sista biten sprang jag så gott som eftersom jag visste att han vaknat för att han var hungrig.Försökte amma honom innan vi begav oss hemåt men han ville inte vakna så det sket sig totalt.
Eftermiddagen spenderade vi i soffan framför tvn väldigt trötta båda två.

Kvällen har bestått av matlagning och städning.Har en privat visning på lägenheten imorgon så det måste vara snyggt och rent.Vikt tvätt i massor har jag gjort också,helt sjukt vad tvätt det blir med småbarn i familjen.

Känns ensamt då och då om dagarna.Förhoppningsvis blir det bättre när vi flyttat och mankan börja promenera med mammorna i gruppen.Det är ju bara jag och lillen om dagarna när Marcus jobbar så lite segt blir det av att inte ha nån att prata med.Tur att internet finns med msn och underbara sidor som familjeliv.se

Imorgon ska jag ut och jaga farsdag presenter till Marcus och till låtsaspappa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback