föräldragruppen

Idag avr vi på andra föräldragruppen i Bromsten jag och Lillen.
Det var precis som förra gången väldigt trevligt.Alla mammor är jättetrevliga att prata och umgås med och det är roligt med alla bebisar som umgås på det sättet de kan.Min lillkille sov sig igenom nästan hela tiden vi var där.Vaknade i slutet för att äta och sen somna om i vagnen när vi gick hela vägen hem till sumpan igen.
Var precis som förra gången heeeelt slut när vi kom hem men förbättrade min promenad tid med 10 min så denna gång tog det bara 35 minuter att gå hem. Nästan lite stolt över det faktiskt.
Nästa träff är på Luciadagen.Får se om det kommer massa tomtar,pepparkakor och lussekatter då.
Nathanael ska iaf ha sin tomtedräkt och tomteluva då.

Idag postade jag alla fotona till nära och kära så vissa av er kan räkna med brev i lådan imorgon =)

Ikväll blir det mat och tv tror jag.Ska väl försöka få lite packat också.

Nu ska jag se klart på oth.

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback