Västerås,smärtor och plugg

Spenderade hela dagen i Västerås igår.Åt lunch med mamma,momor och moster hos mormor och snackade lite skit.Mamma fick sina morsdag presenter också vilka jag glömde ge henne i lördags när hon var här.
Åkte ut till Erikslund också när Thomas slutat jobbet.Moster och mamma var med ut också.
Köpte skor och underkläder och en ny kjol till Eva eftersom den Marcus köpt i morsdag present till henne var för stor.
Åkte hem och åt sen hos mamma,med hela familjen inklusive Emma.Lappskojs,åt tills jag trodde jag skulle att jag skulle spy.Sjukt gott.
Sen var det tåget hem,jätteskönt.Var bara jag i vagnen så kunde sitta där i lugnet och läsa min extremt bra bok jag läser.
Hade rejäla smärtor i högra sidan av magen (förmodligen sammandragningar eller ligamentsspänningar) när jag var hos mamma som gjorde ruskigt ont så var lite skraj att de skulle komma tillbaka på tåget men klarade mig.
Kvällen spenderades vid tvn såg ugly Betty och desperate housewifes.Mackan och Marcus spelade poker under tiden.
Kvällen kändes lite motig,var väl inte allt för uppåt över smärtorna jag haft och så men men lyckades somna till slut och vaknade inte förrän halv sju då det var dags igen.Långa 15 minuter innan det ger med sig och jäklarns vad ont det gör.Men men det ingår väl..

Idag ska jag plugga plugga och plugga..men det känns bra för äntligen får jag göra nåt som är kul och så har jag extremt lätt för det också.Hinner jag och om jag inte får tillbaka smärtorna så blir det en promenad också.
Skulle ha träffat Sabrina på en fika idag men flyttade fram det ett par dagar..

En dusch nu och lite lunch..

Kommentarer
Postat av: Micaela

hoppas allt med bebisen går bra =)
ska höra av mig till din mor här i dagarna angående tidningar..
kram på dig om vi inte hörs inom kort..
tjing tjing!

2007-05-30 @ 16:13:45
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback