R.I.P Pysen <3

Fick veta att min fina hemlösa sommarkatt som jag tog hand om och fixade hem åt i somras blivit skjuten av ölands polisen i julas.
Det blev upplopp i hela mig då jag höll på att sprängas av ilska,sorg och besvikelse.
Jimmy som jag gav katten till hade fått kalgomål av sina kunder på sin outlet över att katten vistades då och då på parkeringen så då gav han den till polisen som sköt honom.
Så jäkla lam och absurd anledning så jag blir galen.
Tur att jag fick veta det av Hasse och inte av Jimmy som jag hade tänkt fråga den dagen vi valde att gå till outleten för då hade det nog blivit liv i luckan om han sagt det rakt upp i ansiktet på mig.Tur för honom så var han inte ens där när vi var där vilket var skönt.
Nej usch och fy vad ledsen jag blev när Hasse berättade för oss att Pysen inte finns mer.
Det kändes som en "Lillan light" all over again med tanke på hans unga ålder.
Det är sjukt vilket fruktansvärt litet värde katter har i samhället.Skamligt!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

vaa!! Fy vad sjukt!! Man skjuter inte en söt kissekatt bara sådär!! :'( *arg!*

2007-05-21 @ 21:08:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback