helgen,idag och imorgon...

Haft en väldigt trevlig helg.
Mamma,Thomas,mormor,Jocke och Emma var här i lördags och grattade Marcus i efterskott.Fikade,åt tårta och pratade.Marcus fick äntligen sin Ludde matta som han tjatat om i över ett år och så fick han biocheck och kalsonger. Han blev nog nöjd med sin matta för han gick in i sovrummet och gjorde om på en gång.
Visade även upp barnvagnen vi köpt och de tog mått på den då min mormor håller på att göra en filt till den.

PÅ kvällen så åt vi hos Mackan och Sandra.Första gången vi besökte deras etta i "bananhuset".Huset är j'ättesunkigt men lägenheten var söt och de hade lyckats få det rätt mysigt trots den lilla ytan.
När vi ätit vandrade vi till filmstaden Råsunda för att titta på Piratesof tje caribbean vid världens ände.
Den var okej men inte alls lika bra som de första två.Den kändes slarvigt gjord och den var väldigt rörig.Men sevärd ändå =)

Igår åkte vi runt och tittade på radhus och lägenheter.Vi föll för ett radhus i Spånga och en lähenhet i Sumpan.
Får se hur mycket de går upp i pris,är jättesugen på radhuset.
Åt hos Britta också,blev en stressig visit då vi skulle iväg till Solna för att titta på de lägenheter vi inte sett innan maten.
Kvällen var vi hemma och tog det lugnt,var helt slut av att ha kutat runt i värmen.Tittade på film och bara tog det lugnt.

Snart ska jag iväg till barnmorskan.Inte så kul eftersom jag inte gillar henne men men.Ska på rutin koll bara och så har jag hört nånstans att det är dags att få höra hjärtljuden,det skulle vara roligt att få göra.

Ikväll blir det plugg och måla som gäller.Marcus ska på derby mellan AIK och djurgården så ska använda lugnet till att försöka bli klar med min tavla.

Imorgon ska jag till Västerås.Ska bli trevligt.Är över två veckor sedan jag var där.Ska fortsätta att rensa i lägenheten och så blir det nog lunch hos mormor hoppas jag =)

Nej nu måste jag göra mig iordning så jag hinner iväg..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback