förklarande tokroligt sms

Fick ett sms av mamma igår när vi satt och fikade hos Britta som gav föklaringen till varför fönstrena  blev flammiga när vi putsade dom..

Den textmeddelande som fick mig att tokskratta så tårarna rann var:

Ha ha nu vet jag varför det blev flammigt på fönstrena igår.Jag tog fel flaska.Det var allrengöring.

Ja usch hujeda mig vad roligt jag fick åt det..Inte så konstigt att vi fick slita för att få bort det..

Roliga var att jag dessutom komenterat att de skaffat en ny sort då jag bara hade sett den gula mr muscle till fönster och sa något om att jag också ska köpa den för den luktade mycket mildare och godare än den gula..ha ha så tokigt det kan bli..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback