Eurovision semifinalen

Tittade på Eurovision semifinalen igår på svt eller såg inte hela då jag inte ens visste om att den var men såg 70% iallafall.
Måste uttrycka min besvikelse över vilket uruselt startfält det var.kunde knappt plocka ur fem låtar som jag tyckte var värda att få vara med på lördag ännu mindre tio som faktiskt skulle med.Men jag höll tummarna för de fem som jag lyckats plocka ur iallfall men gick det hem?Nej det gick totalt åt skogen..En enda av de fem gick vidare och min besvikelse var total.Men mådde lite bättre sen när de spelade upp hela lördagens startfält där finns det en del goding låtar att lyssna på.
Av det jag sett hittills så tror jag helt klart att Finland och Ryssland kommer att ligga i topp,Ryssland är ju även ett favorit tippat land.
Hur går det för Sverige då?Ja vinst blir det inte iallafall men i topp 7 tror jag att de kommer att vara med de små arkarna.

Vem vinner? Ingen aning och vill inte veta heller..Det ska ju vara spännande på lördag :)
Hoppas bara att vi hinner hem ifrån Västerås innan det börjar,och så ska vi gå ner till Mackan och Sandra också..Puh det kommer bli stressigt men det är det värt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback