eftermiddagsblaj..

Trött idag på grund av att ha sovit dåligt inatt och så vakna runt 6 av dessa renoveringar och byggarbetare utanför som ska bygga de nya bostäderna.Usch är redan trött på dom.De börjar kl 6 och håller på fram till lunch sen är det knäpptyst.Varför inte börja vid 9 och hålla på till 15?nej väcka folk mitt i natten ska de göra.
Fint väder var det i morse men nu har det mulnat igen.Gör inte mig så mycket iofs då jag har pluggat hela dagen och ändå inte kunnat vara ute.Ska snart iväg och handla dock så solen kan ju få titta fram en stund då när jag ska ut.
Snart helg igen,otroligt vad tiden går fort. Ikväll blir det nog lugnt,har inte planerat nåt speciellt men här händer det alltid oförväntade grejer så får se vad det blir.Imorgon ska vi till Britta och äta och sen ska jag gå en långpromenad med Max medan Marcus och Tom ska på fotboll. Det är väl ungefär vad som är planerat hitills.Ska försöka komma iväg och köpa mig ett par nya jeans också.Kommer inte i nåt av mina gamla par längre så är i stort behov av jeans nu.
Har redan pluggat klart första inlämningsuppgiften i engelskan på bara 1 vecka,måste kolla om jag får lämna in den trots att jag har 3 veckor kvar till inlämningsdatum.Annars blir det ju segt att sitta och vänta i 3 veckor.
11 dagar kvar till Ultraljud nu och 12 dagar kvar tills vi åker till öland *längtar*
Måste hitta nåt till Marcus också tills han fyller.
8 dagar kvar till eurovision också weeeeihooo!


Beräkningar av din graviditet:

beräknad förlossningsdag: 2007/10/16
Barnet blev till:2007/01/23
Du är i vecka: 16+3
Du är i månad:4
Du har varit gravid i 115 dagar av 280
Du har: 165 dagar kvar till beräknad förlossning


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback