Dagarna kommer och går...

Tiden går fort nu,tycker att det är helg hela tiden i princip..Men det är bra med tanke på att när man väntar på nåt så väntar man ju alltid för länge men nu kanske vi inte behöver det.

Har det rätt bra nu.Dagarna går och vi trivs med oss själva och tillsammans.Den enda som inte verkar trivas med sig själv just nu är Lukas som fortfarande har ett någor oroligt och enerverande beteende på mornarna men men det ska väl gå över så småningom får man hoppas.
Bara 4 dagar kvar till ultraljudet nu.Kände första buffarna igår kväll,förut har det bara varit bubbelrörelser men igår var det små svaga buffar.Häftigt var det.
Är allt som det ska på ultraljudet så åker vi och köper barnvagn på tisdag kväll.Hittat en fin och rätt så billig.Har fått höga betyg som första vagn vilket är bra.

På onsdag åker vi till öland och stannar hela kristi flygare helgen.Ska bli skönt med lite miljöombyte ett tag.Tycker om att vara på öland,det är som ett annat land känns det som ibland.
Ska även åka in till kalmar och shoppa lite sen blir det nog en sväng in till Borgholm också.Kommer kännas konstigt att inte dricka något,speciellt vin vilket jag brukar dricka när vi är där men det får bli alkofritt vin och cider för min del men det är det värt.
Måste ta mig iväg och handla Marcus födelsedagspresent också med tanke på att han fyller år när vi är därnere.

Engelskan går bra,är färdig med första uppgiften och väntar nu på inlämningsdatumet så att jag kan börja med nästa.Känns skönt när det flyter på.

nej nu ska jag duscha och öva lite grammatik..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback