Varför blir det aldrig som man vill?

Tittade på americas next top model igår vilket jag den här säsongen faktiskt följt konstigt nog.
Och jag blev så arg. Nu har två av mina  tre favoriter åkt ut veckorna efter varandra mot en och samma tjej.
Och det är väl okej men det som inte är okej och logiskt är hur de två som bara fått beröm så gott som och haft en dålig bild var geonom seriens gång kan åka ut mot en tjej som haft en enda bra bild genom seriens gång och som inte ens anstränger sig ett skit för att bli bättre.Nej fy och skam.Besviken jag är på Tyra,hon som brukar se potential så bra.

Nej det är helt oförståligt hur Megg  och A.J  kunde åka ut mot Jaeda..pinsamt!
Nu har jag bara Caridee  kvar att heja på..men hon som har mest potentail av alla kommer väl säkert åka i nästa program..

Inte ens i melodifestivalen blir det som man vill längre..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback