Underbara Gwen och Gavin DeGraw

Har kommit in i en period då jag blivit hel frälst i Gwen Stefani.Hon är väldigt begåvad artist som gör alldeles förträffliga låtar.Och så är hon ju hur cool som helst också.Hennes kläder gör mig grön av avundsjuka.De är såå coola.Men tyvärr så tror jag inte att de kläderna skulle passa så bra in i de "vanligas" värld.
Ska helt klart skaffa hennes senaste platta.Den förra och No doubt plattornaa har jag redan och de är skivor jag verkligen inte ångrar att jag skaffade.Speciellt inte No doubts greatest hits album..

Gavin DeGraw måste jag tipsa om också.Precis som fall out boy så är han med i one tree hill och gör även de helt underbara soundtracket till serien,I dont want to be.

Så mitt tips är helt klart att skaffa I dont want to be live.Den låten är så grym och så börjar den med: " this goes out to all the one tree hill fans yo".Sååå fruktansvärt bra...

Kommentarer
Postat av: Micaela

tack för att du ger mig några minuters läsning då och då :o)

2007-03-09 @ 16:01:28
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback