present del 1 fixad,"en bra dag",finalsnack och grattis Jenny.

Nu har jag fixad presenter till min kära lilla bror.Så nu har jag bara kusinerna vitaminerna och Jane.Så one done and three to go..

Idag har jag en "bra dag" fysiskt.Trycket i huvudet har inte visat sin fula nuna idag (inte än iallfall) och yrseln har också hållt sig borta.Vilket resulterar i att idag får jag faktiskt någonting gjort vilket känns skönt.Både hemmet och plugget behöver fixas.Så snart ska jag slänga på lite schysst städmusik och dra igång.

Ikväll blir det tacos,ska bli sjukt gott.Inte ätit det på evigheters evighet typ.Så är det ju så ska det låta också,gillar det programmet.
Imorrgn ska vi till Britta och bli feta.Hoppas innerligt att jag får min favvomat,risken är stor då vi fått det nästan varje gång sedan det nämndes att det var min favvis.Hon är såå snäll.Hon ska få sin bok också som det varit massa krångel med när jag beställde den.Men nu har jag den här efter mycket om och men.
Final i melodifestivalen imorgon också.Jag vet faktiskt inte riktigt vem jag vill ska vinna.Minns kanppt vilka som är med i finalen.De jag vet att jag inte vill ska vinna så är det idolkillarna,Andreas Johnson och alla ballad låtar som typ Sarah Dawn Finer och Sonja Alde´n .Jättefina låtar är det verkligen men inte i shlagersammanhang.
Jag tror just nu iallafall att min röst faller på Anna Book imorgon.Hon har en ärtig låt och är ju som en glad sprudlande ärta hela hon så why not.Men jag kommer säkert hinna ändra mig.Har ju inte hört The Arks låt än heller och deras musik gillar jag normalt så risken finns ju att min röst även kan falla på dom.Känns som att de är segertippade.Tror det kommer stå mellan dom och Book.
Jag sörjer fortfarande vissa som föll bort ur tävlingen som tex Nanne.Hon är grym.

Nej nu ska jag sätta fart så till sist vill jag säga Grattis Jenny till lilltjejen.Hon är hur söt som helst.Hoppas att allt gick bra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback