omprov och shopping i Västerås,en trevlig lördag och en söndag vi sent ska glömma.

Skrev det förbaskade omprovet i fredags.Hur det gick har jag inte fått veta än men jag hoppas att jag klarade det den här gången.Blir tokig annars. Mötte upp min mor,mormor och mina två kusiner på stan direkt efteråt.Shoppade lite kläder och åt på mc donalds.Det var väldans trevligt.Mormor som hoppade över pommes på donken bara för att det var för mycket fett i dom men ändå så kunde hon inte låta bli våra andras.Det var roligt.
Åkte hem till mormor sen och där fick jag storstryk i memory men vann gjorde jag i vem där.Det är det bästa med mina kusiner,de är lika förtjusta i att spela spel som jag är.
Vid fyra gick jag och mamma hem till henne.Jocke,Emma och Fia kom efter en stund.Fia som är en hur söt border terriersom helst charmade mig totalt.Hon var så söt och så tuff och pep och skakade helt exalterat när hon fick se katterna. Hon ville ju så gärna leka men katterna var inte så sugna på det.De låg mest och glodde på henne och undrade nog vad hon höll på med.Åt mat hos mamma innan jag tog mig en promenix ner till tåget ocg åkte hem.
Var helt slut efter den dagen,var ju inte helt frisk än heller så hade ju inte full energipott.

I lördags var vi till Britta och grattade henne på födelsedagen.Blev bjudna på god mat,efterrätt och sen även fika med massor av olika sorters kakor och bullar och så prinsesstårta på det.Kändes som att jag skulle spricka efter det.Hua.
På kvällen kom Mackan och Sandra över och vi åt pizza och tittade på melodifestivalens andra chansen och som vanligt så blev det ju inte som man hoppades.Så typiskt.Men men.

I söndags var vi bara hemma och vi upplevde väl något vi sent ska glömma kan man väl säga.Tittade på one tree hill på kvällen och det var ett av de bästa avsnitten jag nånsin sett.Det var helt underbart bra.
Jag gillar verkligen den serien.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Äntligen fick jag något att läsa igen :o)

2007-03-07 @ 17:14:47
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback