Äkta 90-tals pop,längtan till våren,Öland och Västerås

Jag har fått en släng av 90-tals nostalgi.Rotade i Marcus gamla cd högar som ska ner i källaren och hittade massor av guldkorn.Bland annat till min stora lycka så hittade jag Ace of Base.Det kallar jag äkta 90-tals pop det.
Har så många minnen till den skivan,helt otroligt.Så de senaste två dagarna så har jag fått rejäla doser av nostalgi.
Tänk vad roligt man hade när man var liten och vilken fantasi man hade.Iofs ska inte klaga för jag har mycket av min fantasi kvar men inte som på den tiden.Uj Uj det var tider det.

Pluggeriet går som smort just nu vilket känns skönt.Lite träligt är det väl att läsa men men..allt kan inte vara roligt här i världen.

Katterna har ätit dåligt senaste veckorna och Lukas har varit extremt uppmärksamhetskrävande.Kanske gör att våren är på väg eller nåt.Blir orolig när de inte äter bara..Men men de lär väl börja någon gång så..Ska ta ut dom för första gången i år i helgen tänkte jag.Får se hur det uppskattas av lilla randige killen,förmodligen inte alls skulle jag gissa på.

För övrigt så är det rätt så bra nu.Lugnt och harmoniskt.

Längtar till våren nu..längtar till påsken..längtar till Maj..då ska vi till Öland och det ser jag verkligen fram mot.Marcus fyller år den helgen också så det blir mycket på en gång.
Jag älskar att vara på Öland,det är sååå mysigt.Hoppas att sommaren blir varm och solig så att det ger något av att vara därnere.

Tror jag ska åka till Västerås imorgon.Beror på hur mycket jag hinner plugga idag.Hinner jag tillräckligt idag så blir det ett besök hemma imorgon.Har lite jag skulle behöva ordna med och så där så skulle vara trevligt om jag kan åka.Får se hur det blir.

Nej nu ska jag duscha och sen sätta igång med uppgifterna..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback