sol igen,planerad semester,kattvakter och skolan

Efter ett par dagars regn så är det nu kanonväder igen,härligt och hoppas det håller i sig men det ska tydligen regna i midsommar så det lär det väl inte göra då :(

Åker förmodligen ner till Öland i ett par dagar i nästa vecka.Semestern blir lite hoppig när Marcus har semster veckorna 26.30.32.33.Men men det ska nog gå det med.

Kattvakter ska vi vara helgen den 13-15 juli iaf.Min kära familj plus Emma åker till Turkiet i två veckor.HAr blicit erbjuden att följa med men avböjde pga att jag hellre vill åka nästa år då man inte ser ut som en badboll.Får ju heller inte vara i solen hur mycket jag vill och åker man så där till ett sol land så vill man ju ligga och pressa på stranden och även ta sig nån god färgglad drink så nej det får bli nästa sommar eller sommaren efter det.
MEn lite avundsjuk är jag för i 7 år har jag längtat tillbaka till det där landet nu.Men men,jag tycker att jag har en bra anledning att vara hemma så,en anledning som är mycket värd =)
Men usch vad hårt det kommer kännas när de ringer hem därifrån och man får höra den turkiska atmosfären i bakgrunden.Men men.Både min mamma och min låtsaspappa är värda den här resan.Kan ju inte direkt påstå detsamma om min bror,hade helst sett till att han var hemma men men nu är det som det är.
Synd bara att han var tvungen att ta med sig sin siamesiska tvilling ner.

Nej för oss blir det semester i Sverige i år,Det blir två eller tre resor till öland där huset ska målas om och massa saker ska fixas,sen ska vi förmodligen till Helsingborg också och titta på fotboll och kanske sova över natten där.
Och så power meet då och äevn helgen vi ska vara kattvakt i västerås.Sen ska vi till Örebro i augusti och även då titta på fotboll och hälsa på Sigge som bor hos mammas kompis Annki,mamma ska med då också.
Det är vad som är planerat nu hittills,sen blir det väl något mer.

Ska skicka in min andra uppgift i engelskan idag,hoppas på att få lika höga betyg på den som på den andra.Får se vad det blir.
Ska till mvc idag också och vägas och mäta magen och lyssna på hjärtat igen =)


Men nu ska jag äta frukost

TJING!

Kommentarer
Postat av: Micaela

håller tummarna för insändningsuppgiften!

2007-06-19 @ 14:28:40
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback