midsommar och veckan som kommer

Mulet och trist hela midsommar helgen.Inte för att jag tycker att midsommar är något speciellt att fira direkt men hade varit trevligt med bra väder ändå men icke blev det så.
Ätit hos Britta i helgen,hon blev nog glad över att få sällskap nu när Eva är nere på öland.Tom var med hos Britta också,han följde med oss hem sen.Spelade poker,tittade på film och spelade playstation 3.
En lugn kväll hemma alltså.Har aldrig varit sån som varit ute och festat loss på midsommar och ännu mindre i år nu när jag man inte kan dricka. Nej den här lugna helgen är jag alldeles nöjd med.
Träffade Suzan och Therese igår en snabbis,snackade lite i regnet.

Idag är det städdag som gäller.Vi tvättar och ska snart dra igång med storstädning.
Imorgon ska vi till Barkarby och eventuellt Kista och handla lite och på kvällen blir det se AIK på tv och äta grillad kyckling och wok.Tom hade aldrig ätit det så ska bjuda på det tänkte vi.
På tisdag far vi förmodligen ner till öland om vädret tillåter.Ska bli skönt med lite miljöombyte i ett par dagar.Jobbigt att åka bil så länge,ha ringa problem med det normalt då jag älskar att åka bil men får ont av att sitta länge nu i bäckenet vilket är lite jobbigt men men.Får se hur länge vi stannar därnere.Åker nog hem till helgen igen.Marcus ska ju jobba igen nästa vecka så senast söndag är vi hemma igen.

Nu ska jag diska...bläsch

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

hörs vi inget innan så ha det så bra på öland=)

2007-06-26 @ 01:07:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback